30 Mayıs 2016 Pazartesi

Tibet'in Gençlik Pınarı, Tibet'in 5 Hareketi

Tibetin Gençlik Pınarı

Evet arkadaşlar size bu konudan bahsetmek istiyorum çünkü bana yararı çok fazla.İlk önce bu nedir nereden çıktı bunu biraz açıklamak istiyorum.
tibetin-bes-hareketi
Arkadaşlar işin ucu bir ingiliz albaya dayanıyor.Zamanında hindistana görev yapmış.Ve bir çok rahibin,insanların gençliklerini koruduğu söylentilerini duyuyor.Tabi albayımız yaşını başını alıyor.Emekli oluyor.Tibette sözü geçen manastırımıza ulaşıyor.Temel sağlık ve gençlik sırrını öğrendiği anlatılıyor.

Bu gençlik sırrı temel 5 yoga hareketine dayanıyor.Ve albayımız bir yıl boyunca bu hareketleri öğreniyor uyguluyor ve bir yıl sonra memleketine döndüğünde çevresindekiler çok şaşırıyor.
İşin aslı insanlar yaslandıkça endokrin sistemi yavaşlıyor.Bu yüzden de gençken salgılanan hormonlar canlılığını yitiriyor.Bu 5 hareket endokrin sistemini eski işlevine kazandırıyor ve hormonlarınız gençlik yıllarındaki gibi işlemeye başlıyor.

Gel gelelim.Benim yorumuma.İkinci haftamı yapıyorum arkadaşlar.Ben genelde saat kaçta kalkarsam kalkayım ilk öğünüm yani kahvaltıdan sonra bir yorgunluk uyku basardı.Kafalarınızda canlanıyordur.B12 eksikliliği o.Hayır defalarca kan testi yaptırmama rağmen hiç bir eksiğim çıkmadı.Ve bir İBS üyesiydim.Çektiğim ağrıların haddi hesabı yoktu.Ta ki bu 5 hareketle tanışana kadar.Eğer sizde İBS iseniz bir önce ki yazım için lütfen tıklayınız.Bu 5 hareket ilk önce her hareketi 3 defa yapıyorsunuz.Sabah kalkar kalkmaz bilinciniz açık olduğu için daha etkili.Beyninizin en etkili olduğu zaman.Her hareketi 3 kere yapıyorsunuz.Ve tamam 5 dakikanızı almıyor.Bir hafta sonra 2 arttırıyorsunuz yani 5 kere yapıyorsunuz ardından 7 ve 21 de duruyorsunuz.Bundan sonra hiç arttırmadan 21 kere devam ediyorsunuz.Nefes alıp verirken sadece burnunuzdan alıp veriyorsunuz.Kötü tarafı ara veremezsiniz.Çünkü ara verdiğinizde hop sisteminiz eski haline dönüyor.Yaklaşık 12 gündür ne yorulma,ne bir cansızlık yaşıyorum.Değişikliğin farkındayım gün içinde daha mutluyum daha olumlu düşünüyorum.Ben bunu gerçekten bir mucize olarak görüyorum.Hareketler için resim yerine size yardımcı olacak videoyu aşağıya ekliyorum.Hemen başlayın ve bunu bizzat birlikte tartışıp yorumlayalım.


Bu olayın duyulmasını da Peter Kelder adında bir yazarımız kitaba alıyor.Kitabın ismi "The Eye of Revelation" türkçesi ise "5 Tibet Ayini" diye geçiyor.Mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.Çok uygun fiyatlarda.

Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

0 yorum: